Autogeni trening

  • Autogeni trening je tehnika relaksacije/ opuštanja, prirodna tehnika kojom se oslobađamo od napetosti i postižemo stanje psihičke i tjelesne opuštenosti. Autogeni trening je tehnika priznata od službene medicine. Znanstvena istraživanja su pokazala da je korisna u liječenju i prevenciji mnogih bolesti.

    Autogeni trening je tehnika kojom pojačavamo svjesnost o sebi. Tijekom vježbanja postajemo svjesni svoga tijela i napetosti u njemu, ali postajemo svjesni i svoje ličnosti i svog psihičkog života - svojih stavova i uvjerenja, emocionalnih konflikata. Tada ih možemo promijeniti i poboljšati svoje funkcioniranje. Stoga je autogeni trening, osim što je psihoterapijska tehnika, tehnika rada na sebi i samorealizacije. Sama tehnika je jednostavna, prirodna, nema štetnih posljedica i lako ju je naučiti.

    Ciljevi treninga

    Autogeni trening uspješno se koristi u borbi protiv stresa kao tehnika relaksacije za: -oslobađanje od štetnih posljedica stresa
    -unapređenje tjelesnog i psihičkog stanja.


    Provedba treninga

    Autogeni se trening može podučavati i vježbati individualno ili grupno. Vježbanje u skupini pojačava učinak i olakšava učenje na primjeru drugih sudionika. Postoji osnovni i viši stupanj autogenog treninga.

    Osnovni stupanj programa je namijenjen početnicima, dakle onima koji se nisu naučili opuštati. Viši stupanj pripada meditativnim tehnikama razvoja osobnosti.

    Trajanje programa

    Svaki stupanj se može provoditi kroz intenzivne vikend radionice te jednom tjedno po 2 sata.